Trei restaurante din Braşov s-au înscris până acum în campania „E vremea de Fetească!”, acestea urmând să îşi aştepte clienţii timp de şase săptămâni, începând cu mijlocul acestei luni, cu o selecţie de nouă vinuri din soiurile Fetească Albă, Fetească Neagră şi Fetească Regală.
Campania este organizată de site-urile vinul.ro şi citybest.ro şi vizează încurajarea degustarea şi familiarizarea clienţilor cu gusturile specifice, iar producătorii sunt invitaţi să se implice în mod activ, prin prezentări şi degustări de vinuripentru clienţi şi personalul din restaurante.
„E vremea de Fetească!” este o campanie de tip win-win, localurile partenere beneficiind de un grad mai mare de satisfacţie al clienţilor şi de creşterea vânzărilor, clienţii au de câştigat atât prin cunoaşterea soiurilor de vinuri, cât şi prin ofertele producătorilor, în timp ce mărcile producătorilor văr beneficia de o vizibilitate crescută şi acces sporit în rândul clienţilor.
Cele trei restaurante din Braşov care s-au înscris deja în campanie sunt Vlahia Restaurant&Lounge, Neptunus şi Stradivari, iar vinurile care vor fi promovate sunt „Castel Huniade – Fetească Neagră 2013”, „La Putere – Fetească Neagră 2013”, „Sole – Fetească Regală 2013” (toate de la Cramele Recaş), „Colocviu la Atena – Fetească Albă”, „Domenii – Fetească Albă 2013”, „Domenii – Fetească Neagră 2013” (Casa de Vinuri Cotnari), „Caloian – Fetească Neagră 2013”, „La Cetate – Fetească Neagră 2013” (Crama Oprişor) „Moşia de la Tohani – Fetească Neagră Special Reserve 2012” (Domeniile Tohani).
Organizatorii mai aşteaptă alte înscrieri până pe 16 octombrie.