Şcoala de Comunicare Braşov, proiectul Facultăţii de Sociologie şi Comunicare a Universităţii Transilvania care pune faţă în faţă viitorii specialişti în comunicare cu oameni din industrie, organizează astăzi primul eveniment din noul an universitar – „Idei din viitor. Cum sa devii un câştigător cu inima”.Evenimentul are loc de la orele 17.00, în Aula Titulescu, corpul T, pasionaţii de comunicare având ocazia să se întâlnească cu Teodora Migdalovici, ambasador al Lions Festivals şi fondator al The Alternative School for Creative Thinking, primul MBA creativ din Europa de Centrala şi de Est, ai cărui studenţi şi absolvenţi sunt premiaţi cu consecvenţă la competiţiile internaţionale de gen.
Teodora va povesti despre ultimele tendinţe din marketing şi comunicare, aşa cum se văd ele pe scena marilor festivaluri şi va împartăşi detalii din culisele The Alternative School şi despre ce înseamnă Young Lions.
The Alternative School for Creative Thinking are nouă ani de existenţă, sute de tineri trimişi la specializări în străinătate, multe poveşti de succes legate de cariera lor internaţională şi o panoplie de premii valoroase – Gold la competiţia de 24 de ore de la Cyber-Cannes Lions 2014, Gold la competiţia de 24 de ore Design-Cannes Lions 2013, Gold la competiţia din cadrul Storytelling Academy Cannes Lions 2014, Order of Merit la competiţia Young Marketers 2008, de trei ori Gold la competiţia dedicată celor de până în 23 de ani, din cadrul Roger Hatchuel Academy, Bronz la competiţia de Print – Cannes Lions 2007.
Teo Migdalovici face consultanţă în personal branding pentru antreprenori şi personalităţi din top management de peste 14 ani, dar a transformat pasiunea pentru creativitate într-un mod de viaţă. În 2005 a fondat The Alternative School, iar pentru acest proiect educaţional şi rezultatele lui a fost premiată cu Global SuperAchiever Award şi Private Diplomacy Award.