Reţeaua de cluburi de fitness World Class a anunţat că intenţionează să îşi extindă de trei ori prezenţa în România până în 2017, la 33 de cluburi. Printre oraşele vizate se numără Braşov, Constanţa sau Iaşi, singurele oraşe unde reţeaua este prezentă în afara Capitalei fiind Timişoara şi Cluj-Napoca. În prezent, reţeaua are 26.000 de abonaţi, dar conducerea reţeie speră să ajungă la 34.000 de membri până la finele acestui an, spune Mikael Fredholm, CEO and partner of World Class Romania.
Până la finele lui 2015, compania plănuieşte să aibă 20 de cluburi deschise şi 45.000 – 50.000 de cluburi. Investiţia într-un club al Wolrd Class România se ridică la 700.000 –1,5 milioane de euro. Numai până la finele lui 2015 se vor investi opt milioane de euro, a mai spus Fredholm.
Veniturile companiei ar urma să crească de la 12 milioane de euro anul acesta la 20 de milioane anul viitor. În 2021, World Class România a avut venituri de 8,2 milioane de euro şi un profit net de 447.000 de euro.
World Class a deschis primul club de fitness în România în 1999. Reţeaua de cluburi este deţinută de fondul polonez Resource Partners, care a negociat timp de cinci luni pentru preluarea pachetului majoritar al companiei. Înainte ca fondul polonez să semneze aceste două tranzacţii, World Class România era deţinută de firma suedeză World Class Seagull International (cu 70,99%) şi constănţenii Dumitru Iulian Velenza (cu 25%) şi Maria Andreea Velenza (cu 4%), potrivit datelor de la Registrul Comerţului.
Fondul Resource Partners are în portofoliu mai multe companii din Polonia, precum Good Food, unul dintre cei mai importanţi producători de deserturi pe bază de orez expandat, Delic Pol, producătorul polonez de prăjituri de tip jaffa, Spa Handel, distribuitor de produse alimentare, Melvit, producător de cereale, orez şi făină, Mavit, clinică de oftalmologie şi Baltcom TV, cel mai mare operator de cablu TV din Letonia, potrivit datelor de pe site-ul fondului.