Cei 30 de studenţi care participă la prima ediţie a Braşov Leo AdCamp îşi vor prezenta, azi, la orele 11.00, în mansarda Muzeului Civilizaţiei Urbane proiectyele de promovare pentru Muzeul Prima Şcoală Românească, Bisericile Fortificate din Ţara Bârsei, Parcul Naţional Piatra Craiului, Tradiţii şi Obiceiuri din Ţara Făgăraşului sau Muzeele din municipiul Braşov.
La proiect au participat 30 de studenţi, proaspăt absolvenţi sau specialişti, dintre care 10 studenţi din Italia, Japonia şi Austria şi 4 studenţi de la alte universităţi din ţară. Acestora li s-au alăturat cadre universitare ale Universităţii Transilvania, profesori şi cercetători din Japonia, Croaţia şi Austria şi un specialist în publicitate din Olanda
Pe lângă programul de prezentări şi seminarii susţinute de publicitarii Leo Burnett şi universitari români şi străini, participanţii la Braşov Leo AdCamp au avut ocazia să trăiască două săptămâni de experienţe inedite care au dezvăluit adevăratele frumuseţi şi valori ale ţării noastre.
Acest proiect va contribui la creşterea vizibilităţii internaţionale a Universităţii Transilvania din Braşov, la deschiderea unor noi posibilităţi de cercetare prin colaborări internaţionale şi la promovarea unor obiective reprezentative ale judeţului Braşov.