Prima ediţie a Şcolii de vară pe teme de publicitate şi interpretarea patrimoniului Braşov Leo AdCamp a început ieri şi va avea loc până pe 29 august. Evenimentul este organizat de Facultatea de Sociologie şi Comunicare a Universităţii Transilvania şi a partenerilor externi – Meisei University Tokyo, Universita Politecnica di Marche, Universita di Macerata, University of Zadar şi Salzburg University of Applied Science.
Cei 27 de studenţi participanţi (10 străini, 13 din Universitatea Transilvania şi 4 de la alte universităţi din ţară) vor avea ocazia să descopere o frântură din patrimoniul cultural şi natural al judeţului Braşov. ca aplicaţie practică la ceea ce vor învăţa în aceste 11 zile, participanţii, împărţiţi în cinci echipe, vor prezenta în 29 august proiecte de promovare pentru Muzeul Prima Şcoală Românească, Bisericile Fortificate din Ţara Bârsei, Parcul Naţional Piatra Craiului, Tradiţii şi Obiceiuri din Ţara Făgăraşului şi Muzeele din municipiul Braşov.
Acest proiect va contribui la creşterea vizibilităţii internaţionale a Universităţii Transilvania din Braşov, la deschiderea unor noi posibilităţi de cercetare prin colaborări internaţionale şi la promovarea unor obiective reprezentative ale judeţului Braşov.