Compania Rom Paper din Cristian a obţinut o nouă finanţare de 1,5 milioane de lei de la EximBank, sumă destinată achiziţionării unei linii automate de producţie a şerveţelelor care va permite societăţii să-şi crească productivitatea şi să-şi diversifice gama de produse. Rom Paper deţine deţine una dintre principalele unităţi de producţie a şerveţelelor din ţară, un proiect antreprenorial 100% românesc pentru a cărui dezvoltare proprietarii au contat exclusiv pe facilităţile oferite de EximBank
„Această colaborare este una specială pentru noi pentru că avem un partener care, în condiţiile actualului context economic în care antreprenoriatul atrage tot mai mult speranţele pentru revigorare economică, se poate constitui ca un veritabil model pentru afacerile de familie. Claudiu şi Nicoleta Puchin, doi foşti profesori, demonstrează că ideile bune se pot transforma oricând în afaceri viabile – aşa cum este a lor, iar, dacă ai alături şi o bancă ce îţi înţelege cerinţele şi se adaptează nevoilor tale, atunci succesul nu va întârzia să apară. De patru ani, Rom Paper este client exclusiv al EximBank, ceea ce demonstrează încă o dată că banca poate reprezenta o resursă de exploatat pentru firmele cu proiecte pe termen lung”, a spus Traian Halalai, preşedintele EximBank.
Colaborarea Rom Paper cu EximBank a început cu acordarea unei finanţări de 364.000 de lei cu dobândă subvenţionată, Credit pentru femeia antreprenor. Au urmat apoi alte facilităţi – credite de investiţii, sau linii de credit – care, alături de surse proprii şi fonduri nerambursabile, au contribuit la extinderea afacerii.
„În ultimii 5 ani afacerea noastră s-a dezvoltat consistent şi am reuşit să creştem constant chiar şi în plină criză. În 2013 de exemplu, cifra de afaceri a crescut cu aproape 40% faţă de 2012. Suntem încrezători că vom continua trendul ascendent, mai ales că finanţarea EximBank ne va permite să avem dotarea tehnică necesară pentru realizarea de produse diversificate şi de calitate şi să lansăm un nou brand propriu de produse de hârtie de uz casnic – Mototol. Credem că toate cele patru game Mototol, care se bazează pe o materie primă superioară, vor surprinde cupărătorii cu designul special al ambalajelor – al căror element central sunt ghemotoacele de hârtie, dar şi cu mesajul brandului: «Mototol de ajutor»”, a spus Claudiu Puchin, administratorul Rom Paper.