* 27 de companii multinaţionale recrutează în cadrul târgului pentru absolvenţi 600 de joburi entry-level, programe de internship şi stagii de practică
Târgul Hipo.ro pentru absolvenţi este un eveniment adresat studenţilor şi masteranzilor care vor să se angajeze în această vară. Evenimentul se desfăşoară la nivel naţional şi reuneşte companii din domenii precum financiar-bancar, IT, inginerie, telecomunicaţii, comerţ, consultanţă. Aceştia vor avea şansa să discute cu o parte dintre reprezentanţii companiilor participante, să primească răspunsuri legate de joburile ce prezintă interes pentru ei şi vor putea participa la sesiuni de interacţiune cu trei dintre companii: Asseco, KPMG şi Genpact. Accesul online este posibil non-stop, până pe 15 august.
Pentru oportunităţile de carieră deschise de companiile participante, candidaţii pot aplica indiferent de oraşul în care locuiesc, joburile fiind deschise la nivel naţional. Câteva dintre oraşele în care sunt deschise oportunităţi de carieră sunt Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Piatra Neamţ, Arad, Alba Iulia, Ploieşti, Deva, Hunedoara, Constanţa, Sibiu, Oradea, Bucureşti. Cei care vor să urmeze o carieră internaţională pot aplica la poziţiile deschise în Cehia şi Bulgaria.
Specialiştii în recrutare apreciază atât candidaţii care au finalizat o facultate cu profil economic sau tehnic (în special Automatică şi Calculatoare, Electronică, Cibernetică), la care se adaugă cunoaşterea unei limbi străine (engleză sau de circulaţie europeană). Angajatorii caută în rândul studenţilor şi absolvenţilor dorinţa să înveţe şi să se specializeze la locul de muncă. Majoritatea companiilor oferă în primele trei luni de la angajare un training intensiv care să faciliteze transpunerea cunoştinţelor academice în proiecte reale, iar tinerii să se familiarizeze cu modul de lucru din companie.
„ProCredit Bank oferă absolvenţilor de studii superioare, indiferent de profilul studiat, oportunitatea de a se alătura echipei noastre prin programul Young Bankers. O remuneraţie lunară este plătită participanţilor pe toată durata programului. Încurajăm tinerii să se intereseze despre compania la care doresc să aplice pentru o poziţie, indiferent dacă este vorba despre un internship sau despre un job full time. Sfatul nostru este să acorde o atenţie sporită scrisorii de intenţie, prin descrierea motivaţiei personale cu privire la poziţia pentru care aplică”, a declarat Andreea Florescu, director de resurse umane la ProCredit Bank.
Printre companiile participante se numără Asseco, BCR, Euro Trade Securities, , Genpact, IBM, KPMG, Libra Bank, ProCredit Bank, AMIQ, AT&T, BeeNear, Brainspotting, Camline, Deloitte, Host Europe, Lidl, Optaros, ORTEC; Eastern Europe, Philip Morris, Rewe – Penny Market, Route 66, ThinSlices, TRW Airbag Systems, Xerox, Zentiva.