Judeţul Braşov este unul dintre cele mai importante „centre“ de creştere economică din ţară, conform cifrei de afaceri înregistrate de companii la finalul lui 2013, dar şi salariului mediu net înregistrat de aproape 1.700 de lei. Din cei 161.000 de salariaţi, aproximativ 40.000 au vârsta cuprinsă între 20 şi 24 de ani. Braşovul reprezintă o zonă de interes pentru investitori datorită unor avantaje de poziţionare, dar şi datorită unui număr mai mare de vorbitori de limbă germană faţă de alte oraşe din ţară.
„Cunoaşterea foarte bună a limbilor de origine latină şi a limbii germane ne-au convins să deschidem o a doua locaţie în România, în Braşov. Oraşul Braşov are în jur de 232.000 de locuitori, dintre care 46.000 sunt studenţi. Limbile engleză, franceză, spaniolă, germană şi italiană sunt foarte cunoscute aici, ceea ce face din Braşov o locaţie excelentă de servicii pentru afaceri Pan-Europene. Alături de locaţia noastră din Bucureşti, Braşovul ne completează perfect strategia naţională de dezvoltare în mai multe oraşe, cât şi strategia de BestShoring pe care o abordăm la nivel internaţional ”, a declarat Ulf Herbrechter, COO al Competence Call Center.
Competence Call Center are în portofoliul său de clienţi companii internaţionale din multiple industrii, precum – turism/voiaj, telecomunicaţii, finanţe/asigurări etc., oferind suport privind apelurile venite din partea clienţilor, evaluarea nivelului de satisfacţie sau comunicarea scrisă cu consumatorii prin e-mail, chat şi social media.
„Am început să construim echipe internaţionale pentru primul nostru partener multilingv, o companie aeriană de mari dimensiuni care asigură servicii în aproximativ 150 de destinaţii din toată lumea. Extinderea operaţiunilor din Braşov este planificată a se deasfăşura în două etape. Startul va fi dat la începutul lunii iunie, iar din toamnă spaţiul se va mai extinde. Noua locaţie de birouri se află în incinta clădirii Carpatex, care este localizată central în Braşov, şi oferă acces facil la mijloacele de transport în comun şi alte facilităţi pentru angajaţii noştri”, a spus Michael Ücker, Call Center Director, Competence Call Center.
Odată cu deschiderea noului birou din Braşov, Competence Call Center furnizează soluţii de customer service la cel mai înalt nivel în 13 filiale din 8 ţări, în 28 de limbi străine.