Kaufland, cea mai mare companie din retailul alimentar românesc, care deţine un magazin şi la Braşov, face primii paşi spre a introduce un sistem de marketing cu extrem de mulţi adepţi în SUA: cupoanele răzuibile. Discounterul german a lansat recent o campanie promoţională denumită „Cupoane de reducere-oferta de weekend” prin care oferă discounturi celor care prezintă la casă cupoane de reducere pe care le pot decupa din ziarul Kaufland. „Decupează din ziarul Kaufland cuponul de reducere, ia de la raft produsul indicat pe cupon şi la casa de marcat se aplică instant reducerea înscrisă pe acesta”, informează compania. Reducerile sunt până la 50%.
Campania este valabilă în zilele de joi, vineri, sâmbătă şi duminică ale fiecărei săptămâni, iar produsele participante sunt cele tipărite în ultima pagină a ziarului Kaufland.
Cuponul promoţional corespunde unei singure achiziţii pentru un produs participant la campanie (o bucată). De asemenea, un cupon de reduceri poate fi folosit pentru achiziţia unui singur produs. Cu toate acestea, nu este restricţionat numărul de cupoane folosit. Reducerea se aplică la preţul de raft al produsului, numai în perioada valabilităţii cuponului.