Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a actualizat la începutul acestei săptămâni, pentru a dooa oară de la începutul anului, programul de asistenţă pentru întocmirea electronică a declaraţiei unice. Formularul 112 suferise modificări majore în luna ianuarie, iar pe 4 februarie a fost reactualizat.
Noile reglementări, valabile începând cu obligaţiile fiscale aferente lunii februarie, stabilesc că şi informaţiile referitoare la impozitul calculat şi reţinut pe fiecare beneficiar de venit se face în declaraţia fiscală unică, astfel încât „toate informaţiile referitoare la calculul şi reţinerea obligaţiilor aferente veniturilor de natură salarială vor fi concentrate în formularul 112”.
Reţinerile de impozit pentru fiecare beneficiar s-au declarat în formularul 205 anul trecut, iar anterior s-au raportat în fişele fiscale.
Noul formular electronic trebuie utilizat începând cu 1 martie, pentru obligaţiile fiscale aferente lunii februarie, care se raportează la Fisc până miercuri, 25 martie.