Compania W. S. Agency este o firmă braşoveană care funcţionează ca şi agent de muncă temporară, fiind autorizată în acest sens de către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale. Potrivit legislaţiei în vigoare, munca prin agent de muncă temporară este munca prestată de un salariat temporar care a încheiat un contract de muncă temporară cu un agent de muncă temporară şi care este pus la dispoziţia utilizatorului pentru a lucra temporar sub supravegherea şi conducerea acestuia din urmă.
Compania braşoveană oferă suport pentru societăţile româneşti şi nu numai care doresc să îşi lărgească orizonturile propriilor afaceri. Firma are contracte cu companii din domeniile industrial, transporturi sau hotelier, cărora le plasează personal. „Deşi trecem printr-o perioadă de criză a locurilor de muncă, iar rata şomajului este în crestere, nu se găseşte tocmai uşor forţă de muncă. Cu toate acestea, noi am reuşit să găsim cel mai potrivit personal pentru clienţii noştri”, a declarat Andrea Adamo, directorul de vânzări al companiei.
Tariful pentru firmele colaboratoare este în medie de 100-150 lei/lună pentru fiecare angajat.
Dacă sunteţi în căutarea unui loc de muncă şi doriţi să colaborăm, aşteptăm CV-urile dumneavoastră la adresa de e-mail: cv@worksupportagency.com
Dacă sunteţi o firmă care caută angajaţi, vă rugăm să ne contactaţi pe sales@worksupportagency.com
Agentul nostru vă va vizita pentru o prezentare mai detaliată.
Avantajele muncii temporare pentru companii
Munca temporară răspunde unor necesităţi conjuncturale, probleme care trebuie rezolvate urgent: creşteri brute ale producţiei, comenzi neprevăzute, absenţa neaşteptată de la locul de muncă a unor angajaţi; Costurile muncii devin, cel puţin în parte o cheltuială variabilă şi care nu apasă ca un cost fix în bilanţurile societăţii; Apar mai puţine situaţii de litigiu , comparativ cu contractele de muncă pe perioadă nedeterminată; Poate fi utilizată în cadrul unor companii care trebuie să experimenteze strategii de dezvoltare sau de inovaţie ( inginerii, lansarea de noi produse pe piaţă, pătrunderea pe noi pieţe), reducînd riscurile legate de eventuale insuccese; Permite satisfacerea prioritară a exigenţei de a face alegeri care să fie reversibile, fără mari complicaţii, limitând astfel costurile şi barierele care apar în momentul plecării personalului.
Munca temporară vă economiseşte timpul prin :
– întocmirea dosarului de angajare incluzând toate documentele necesare angajării;;
– pregătirea documentaţiei necesare angajării ( contracte de muncă, de confidenţialitate, declaraţii ale angajaţilor etc)
– înregistrarea contractelor de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă
– asigurarea controlului de medicina muncii
– întocmirea tuturor documentelor de modificare/încetare a contractelor de muncă şi înregistrarea lor la Inspectoratul Teritorial de Muncă;
– menţinerea la zi a documentelor din dosarele angajaţilor;
– gestionarea pontajului lunar(prezenţă, concedii)
– realizarea calculului salarial(cu toate indemnizaţiile, sporurile, bonusurile şi reţinerile aferente);
– generarea declaraţiilor salariale pe suport de hîrtie şi electronic (CAS,şomaj, Asigurări de sănătate, cota de concedii şi indemnizaţii, declaraţia lunară la ITM, precum şi alte declaraţii stabilite de lege)
– depunerea la autorităţile competente a declaraţiilor salariale lunare şi a statului de salarii;
– administrarea cărţilor de muncă; întocmirea şi depunerea fişelor fiscale la autorităţile fiscale;
– întocmirea tuturor documentelor solicitate de angajaţi;
– gestionarea pachetelor de beneficii;
– gestionarea relaţiei cu angajaţii aflaţi la dispoziţia clientului;
Un comentariu
sofer profesionist