*„Trecem de la punitiv, la preîntâmpinare”, susţine conducerea regiei. Adică dacă vedeţi uniformele şi nu aveţi bilet ar fi bine să coborâţi sau să nu urcaţi în mijloacele de transport în comun
Aşa cum a promis recent conducerea Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov, angajaţii Serviciului Control poartă, începând de astăzi, 12 decembrie, în timpul desfăşurării activităţii, uniforme de lucru. Controlorii sunt îmbrăcaţi în haine de culoare albastră, cu însemnele Regiei şi au ecusoane uşor lizibile, care conţin datele de identificare şi fotografia angajatului. De asemenea, în ultimele trei săptămâni, aceşti angajaţi au parcurs un program de training ce a vizat creşterea calităţii activităţii desfăşurate în relaţia cu toţi călătorii. „Dăm un semnal clar de schimbare în privinţa acestei componente a activităţii Regiei. În primul rând, trebuie menţionat că preocuparea actualei echipe manageriale nu se referă la creşterea numărului de persoane amendate, ci la mărirea numărului celor care validează bilete de călătorie. Abordarea noastră faţă de activitatea de control îşi mută centrul de greutate din zona sancţiunii spre cea a prevenţiei. Trecem de la punitiv, la preîntâmpinare. În al doilea rând, schimbăm astfel şi percepţia călătorilor despre această activitate: nu urmărim pe nimeni, ci vrem doar ca toată lumea să-şi respecte obligaţiile, în primul rând cele către comunitatea braşoveană. Le mulţumim celor care ne oferă semnale referitoare la aceste schimbări”, a declarat directorul general al RAT Braşov, Cristian Radu. Acesta a mai adăugat că „vă reamintim faptul că schimbarea survine după ce, în urmă cu două luni, angajaţilor Serviciului Control le-am acordat şi sarcini ce vizează monitorizarea serviciului comunitar de transport, respectiv modul în care arată adăposturile pentru călători, existenţa şi aspectul graficelor de circulaţie din staţii, echiparea conducătorilor auto, curăţenia interioară şi exterioară a autobuzelor şi troleibuzelor”. Trebuie precizat faptul că, în aceste două luni, a scăzut considerabil numărul de sesizări pe care călătorii le-au transmis către RAT Braşov prin diferite căi de comunicare. Cristian Radu a mai precizat şi faptul că această schimbare, de acordare a uniformelor de serviciu, survine pe fondul noii perspective a conducerii Regiei, de a îmbunătăţi condiţiile de lucru ale angajaţilor.
7 comentarii
Asta e un nou pas spre gratuitatea sistemului public de transport din Brasov :))
Mno ce fain frumos 😀
uitate la ei frate ne dai si mie un bilet te rog daca nu te bat sau te smucesc cam astia sunt ei mai bine merg pe plafonul masini :))))
De data asta tigani ii poti deosebi de controlori bun acest aspect l-am rezolvat am invatat sa ne inbracam dar sti cum se zice lupu isi mai schimba blana dar naravu ………… bun oare tot asa ati ramas cu trasul de persoane in autobuze intimidarea ne tineti in autobuze pentru o foaie de hartie voi realizati ce faceti vreti buneltinul nu imi aduc aminte sa fi semnat ceva ca da declar pe pizda mati ca merg cu ruginaturile voastre de cand am fost accidentat la mana si mati smucit am preferat sa merg cu bicicleta e un sport bun si o viata mult mai sanatoasa decat sa vezi ca vine tataie care respiratia te lasa de dorit cerunduti biletul sau abonamentul dar avem bani in Romania spun la modul general ma refer la pensionari oamnei care nu mai au bani sa mai traiasca de pe o zi pe alta ce pot sa va spun daca se intampla ca sa nu am bilet nu uit cum a fost comportametul vostru si cand spun vostru intrati toti in aceiasi meniu o sa va pup din mers veti fi resplatiti acuma dupa cum va-ti comportat in trecut cu noi sincer sa fiu aveti un fizic dezordonat mai mergeti pe jos mai alergati aaaa si apropo va rog eu mult stau prost cu fierea spalativa pe dinti sau daca nu guma de mestecat hai sa ne respectam sa nu mai fim asa necivilizati voi nu va-ti saturat ca sa vina unu sa va pocneasca va agitati ca trenu in gara numai bani visati faceti imagine proasta Brasovului Haideti cu toti sa aratam ca nu suntem slabi si sa fim respectati de ei si noi la randu nostru o sa va aratam respectul care vil doriti chear va rog sa mai lasati comentarii
Acum mai ramane sa puneti si case de bilete in fiecare statie. Ca nu doar odata nu am avut de unde sa imi iau bilet pt ca nu era casa de bilete in statia respectiva sau era inchisa. Mereu ma lovesc de replica „trebuia sa iti iei din timp” .. dar poate intervine o urgenta , tu stai linistit in pat si trebuie sa pleci urgent. Nu ai masina , te duci cu troleu si primesti amenda ca nu gasesti casa de bilete? Rezolvati si asta.. si o sa fie totul ok
Алекс, acum tradu in romana ce ai vrut sa zici…
🙁