Firma Salterra intenţionează să deschidă în următoarelşe 12 luni un magazin cu produse dedicate somnului, după ce ieri a deschis primul său showroom îm Bucureşti, în urma unei investiţii de 40.000 de euro.
„După o experienţă de 15 ani în domeniul industriei mobilierului am realizat ca românii nu acordă suficientă importanţă sănătăţi lor. De aici a pornit ideea unui concept nou de magazin dedicat culturii somnului”, a declarat, într-un comunicat, Marcela Moss, director general al Salterra.
Anterior, Marcela Moss a fost director de marketing al producătorului şi retailerului de mobilă Mobexpert. „Suntem convinşi că magazinul din Bucureşti se va bucura de succes şi ne gândim deja la extinderea numarului de magazine. Următorul oraş unde ne dorim să existe un magazin cu produsele Salterra este Braşov, iar acest obiectiv vrem sa-l îndeplinim în anul următor. Pe măsura dezvoltării afacerii pe plan local, toate oraşele mari din ţară pot reprezenta locaţii viitoare pentru magazinele Salterra”, a mai spus Moss.
Obiectivele companiei pentru primul an de funcţionare este o cifră de afaceri de 500.000 euro şi un volum de aproximativ 4.500 de produse. Firma Salterra este deţinută în proporţie de 95% de Marcela Moss.