Intersnack, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa snacksurilor sărate, vrea să îşi consolideze forţa de vânzări şi are în această perioadă mai multe posturi disponibile în acest departament, potrivit site-urilor de job-uri. Oraşele în care Intersnack are nevoie de agenţi de vânzări sunt Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Miercurea Ciuc, Covasna şi Sibiu.
Cei care vor să aplice pentru un astfel de post în cadrul companiei, care a terminat anul 2011 cu afaceri de aproape 59 milioane euro, trebuie să aibă cel puţin doi ani experienţă în vânzări directe, carnet de conducere categoria B şi o atitudine pozitivă.
Ca şi responsabilităţi, viitorii angajaţi trebuie să realizeze planul de vânzări în zona de care răspund, să asigure mercantizarea mărcilor Intersnack şi să menţină relaţia directă cu clienţii.
Intersnack, care are în portofoliu brandurile Chio (chipsuri), Nutline (seminţe, alune etc.), Felix şi Fiesta (alune), avea la finalul anului 2011 aproximativ 460 de angajaţi, potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.