*Campania de relansare a Lord of Lands începe cu o expoziţie de nuduri în aer liber, postată pe noul site al firmei. Compania LoL a dat chix după o campanie publicitară prin care promitea că dă terenuri gratis braşovenilor
Omul de afaceri Silviu Rotariu, cel care deţine brandul Lord of Lands, concept prin care în urmă cu trei ani încerca să şocheze oferind terenuri gratuite în judeţul Braşov, încearcă să relanseze afacerea. „Voi acţiona ca freelancer, nu voi mai avea zeci de angajaţi ca în trecut. Voi acţiona suingur sub brandul Lord of Lands. Deja am lansat noul site. De această dată nu voi mai vinde doar terenuri, chiar dacă acestea vor rămâne baza, ci o gamă ceva mai largă de imobile”, ne-a declarat omul de afaceri.
Rotariu îşi va concentra activitatea pe marketing şi PR, „iar activităţi de genul întocmirea de PUZ-uri şi concretizarea vânzării la notariat vor rămâne strict în seama proprietarilor de teren, fără implicarea Lord of Lands”.
Noul site lordoflands.eu se lansează cu o expoziţie de nuduri pozate pe câteva terenuri. Expoziţia poartă numele „Cele mai sexy parcele din România” şi este strict on-line. „printre alte puncte ale relansării activităţii LoL se mai află şi propunerea câtorva soluţii practice pentru clienţii existenţi referitor la utilităţi, cum ar fi faptul că „am obţinut o ofertă foarte avantajoasă pentru instalarea de panouri fotovoltaice pe terenurile care s-au cumpărat de la noi până acum la Hălchiu, sau prezentarea unor proiecte de arhitectură ecologică cum ar fi case din containere, case tip dom, case în pământ, case pasive”.
Decăderea firmei Lord Of Lands a început odată cu strategie de marketing „Terenuri gratis”, menită să creeze un boom pe piaţa imobiliară din Braşov. „Am semnat antecontracte cu 600 de oameni. Nu erau chiar gratis, era un comision de 500 de euro. Din aceşti 600 de oameni, 500 sunt clienţi pasivi – adică au luat terenul şi nu au început niciun fel de dezvoltare pe acele terenuri”. Campania „Terenuri gratis” a fost gândită tocmai pentru a creşte valoarea celorlalte proprietăţi imobiliare ale firmei. Practic, firma vindea loturi de teren situate foarte departe de orice gen de utilităţi, obligându-i pe cei care au „speculat” oferta şi au preluat aceste terenuri să tragă utilităţile pe banii lor cu un efort financiar mult mai mare decât dacă şi-ar fi luat un teren în apropierea reţelelor de utilităţi. În acest fel, valoarea celorlalte loturi, situate între reţelele de utilităţi şi proprietăţile oferite gratuit, creşteau văzând cu ochii.
A cumpărat 50 de hectare
Antreprenorul braşovean spune că a investit 1,5 milioane de euro în achiziţia de terenuri şi în activitatea societăţii. „Am pornit în 2006, când am vândut apartamentul pe care l-am primit dar de nuntă, şi am cumpărat primul teren în Bran. Apoi am achiziţionat terenuri şi în Hălchiu, Hărman sau Tărlungeni. În total 50 de hectare. Le-am împărţit în loturi de 500 de metri pătraţi, după care am început să încheiem antecontracte cu diverşi oameni, obligându-ne să realizăm trecerea acestor terenuri agricole în intravilan. Am vândut terenurile în rate. Şi acum mai avem rate de primit. Acum avem şi datorii. Eu personal am datorii de 300.000 de euro către diverşi oameni de la care am cumpărat terenurile, iar firma are datorii la stat de 40.000 de euro”, a explicat Rotariu.
Un comentariu
Buna ziua,
Detin un teren in zona Bran si doresc sa l vand .
Bani mi ar fi de ajutor pentru spital.
Cei interesati ma pot suna la tel 0725676200
Multumesc pentru intelegere.
Constantin