În urmă cu mai bine de două luni am observat pe un site de profil că Arvato face 200 de angajări la Braşov. Am încercat să iau legătura cu ei pentru a scrie un articol care să demonstreze că în Braşov se mai fac şi angajări, iar moralul oamenilor ar trebui să fie oarecum ridicat, că nu toate firmele intră în faliment. Până la directorul general te mănâncă însă toţi sfinţii, începând de la cel cu gradul cel mai mic, adică secretara, până la cel cu gradul cel mai mare, directorul de HR. Doamna care ocupă funcţia de director de HR mă întreba ce beneficiu are compania de pe urma acestui articol. I-am explicat care este raţiunea materialului, că este o bună oportunitate pentru companie să îşi facă imagine, că este un semn bun pentru Braşov în momentul în care arăţi că se mai întâmplă ceva pe domeniul economic.
Ok, totul s-a finalizat prin trimiterea pentru a patra oară a unui e-mail cu nişte întrebări simple şi de bun simţ, gen câţi angajaţi are compania, ce proiecte au pe viitor etc. De atunci au trecut două luni şi nu am primit niciun răspuns la acel e-mail. În schimb, pe un post de radio am auzit că făceau anunţuri că angajează. Reclamă plătită. La mine era gratuită.
În schimb, azi dimineaţă primesc un e-mail de la o persoană care coordonează activitatea de PR în care eram anunţat de o activitate socială realizată de cei de la Arvato. Acum, evident că nu o să public acel material, pentru că înţeleg că societatea nu are nevoie de reclamă gratuită nici măcar pentru acţiunile de binefacere. Ce sens are să îi faci un bine omului cu forţa?
4 comentarii
Trist, dar adevarat……
Ce tembeli!
Foarte buna intentia ta, dar pacat ca nu ai avut see you cine…
Buna ziua Ovidiu,
Am citit articolul tau, ma intreb daca ma poti ajuta see you o informatie: imi poti spune pe ce site ai gasit articolul?
Iti multumesc,
Carmen