Potrivit unui anunţ al unei companii lichidatoare, firma Festival ’39 SRL, care administrează mai multe cafenele şi restaurante, „perla coroanei” fiind chiar restaurantul care îi poartă numele şi care a devenit un brand local, este în insolvenţă. De altfel, mâine are loc o licitaţie pentru vânzarea mai multor bunuri ale firmei, cum ar fi echipamente de bucătărie, mobilier comercial, veselă, tacâmuri sau chiar băuturi alcoolice. Preţul de pornire al licitaţiei pentru toate bunurile respective se ridică undeva pe la 60.000 de lei.
Investitorii au încercat în urmă cu câţiva ani să extindă brandul şi la Bucureşti, dar „experienţa” nu a ţinut foarte mult. Între timp, zilele trecute, firma a anunţat că a deschis o nouă locaţie, o cafenea pe strada Michael Weiss.
Un comentariu
Pai si cum vine asta… in insolventa si deschid o noua locatie? Ceva mi se pare cam ciudat…
PS: mancare buna si bauturi rafinate… chiar imi pare rau…