*Potrivit unor surse din piaţa IT, magazinul va fi deschis în cadrul Unirea Shopping Center
eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri IT&C din România, a început recrutarea de personal pentru showroom-ul din Braşov. Potrivit site-urilor de recrutare, CV-urile sunt aşteptate până pe 21 septembrie, estimările noastre fiind că magazinul ar putea fi deschis în timpul lunii octombrie. Compania caută consultanţi de vânzări în cadrul showroom-ului, tehnicieni probe şi casiere pentru showroom. Contactat telefonic, directorul de dezvoltare al companiei, Radu Apostolescu, nu a făcut comentarii cu privire la această informaţie, dar nici nu a infirmat-o.
Potrivit unor surse din piaţă, showroom-ul ar urma să fie deschis în cadrul Unirea Shopping Center Braşov. „Cel puţin aşa intenţionau înainte de vânzarea pachetului majoritar de acţiuni către Naspers”, ne-au precizat sursele citate. Investiţia medie făcută de eMAG într-un showroom din provincie s-a cifrat la aproximativ 50 – 60.000 de euro.
Compania operează magazinul online www.emag.ro, precum şi şapte showroom-uri deschise in Bucureşti, Iaşi, Ploieşti, Cluj, Timişoara, Constanţa şi Craiova.
Practic, showroom-ul de la Braşov este prima investiţie finalizată de când societatea a fost preluată de sud-africanii de la Naspers, tranzacţie realizată la finele lunii trecute, odată cu intrarea în forţă în acţionariat, cu 70%, a grupului amintit.
Intrarea grupului Naspers în acţionariat a fost determinată de poziţia eMAG în retail-ul regional, intenţia grupului fiind capitalizarea know how-ul companiei locale pentru expansiunea grupului in regiune. „eMAG se va extinde pe principalele pieţe din Estul Europei. Un prim pas va fi făcut anul acesta prin intrarea în Bulgaria, urmând ca în scurt timp să se demareze noi operaţiuni pe alte pieţe mari din regiune”, anunţa compania odată cu încheierea tranzacţiei.