Magazinul online Vegis.ro, specializat în comercializarea de produse naturale, bio şi vegane, are în plan să depăşească anul acesta afaceri de 3 milioane de euro, cu circa 15-20% mai mari faţă de 2018, şi să investească în continuare în tehnologie pentru optimizarea procesării comenzilor, precum şi în depozit, prin implementarea unui sistem WMS (wharehouse management) pentru automatizarea proceselor logistice.
Anul trecut, afacerile Vegis.ro s-au majorat cu 40%, la 2,6 milioane euro, avansul fiind generat atât de investiţiile în logistică şi de fidelizarea clienţilor, cât şi de dezvoltarea businessului pe fondul creşterii pieţei de profil din România. Anul trecut, retailerul online a investit circa 600.000 euro pentru un nou depozit în Braşov, care să optimizeze şi să susţină creşterea businessului în următorii ani.
„Cea mai mare investiţie anul trecut a fost cea în noul depozit de 1.000 mp, care permite extinderea portofoliului de produse, dar şi procesarea mai rapidă a comenzilor primite. Aşa cum am anticipat la începutul anului 2018, piaţa produselor naturiste şi bio şi-a păstrat trendul ascendent şi a înregistrat o creştere de circa 20% faţă de anul precedent. Ne-am îndeplinit obiectivul de a creşte cu o rată superioară dezvoltării naturale a pieţei şi am atins chiar o creştere de 40%”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondator şi director de dezvoltare al Vegis.ro. El a adăugat că principalul motor de creştere al businessului a rămas fidelizarea clienţilor, care „apreciază viteza de livrare, în 24-48 ore de la plasarea comenzii şi calitatea serviciilor aferente comenzii, precum împachetarea, relaţia cu departamentul de customer service şi campaniile de marketing”. Magazinul online Vegis.ro are listate pe site peste 7.000 de produse, cele mai vândute produse rămânând mierea de Manuka, uleiul de cocos, Antioxivita (un supliment alimentar natural românesc considerat cel mai puternic antioxidant) şi cosmeticele pe bază de bicarbonat.
Valoarea medie a unei comenzi s-a menţinut la 150 lei, coşul de cumpărături conţinând în medie patru produse. Totodată, reprezentanţii Vegis.ro au observant o diversificare a produselor alese de clienţi în 2018, ceea ce arată deschiderea către testarea mai multor produse naturiste şi a noutăţilor disponibile pe piaţa din România.