Economic, Stiri Brasov

Lanțul de magazine 1 Minute s-a extins și la Brașov, în Coresi Business Park

Prima unitate din România sub numele 1 Minute a fost deschisă în anul 2011, iar compania a anunţat anterior că are în plan să continue expansiunea.

Reţeaua de magazine de proximitate 1 Minute, prezentă în staţiile de metrou, la parterul clădirilor de birouri sau în aeroporturi, a ajuns la 40 de unităţi în România.

Cea mai recentă deschidere a companiei controlate de grupul francez Lagardére Travel Retail a avut loc la Braşov, în Coresi Business Park Braşov, potrivit unui anunţ postat de companie pe LinkedIn. Acesta este un imobil de birouri deţinut de Ceetrus (fostul Immochan), divizia imobiliară a grupului Auchan, prezent la rândul său în retailul local cu magazine de proximitate, dar şi cu hipermarketuri.

Reţeaua 1 Minute, care are în portofoliu în special produse de consum rapid precum sendvişuri sau cafele, s-a poziţionat încă de la început pe segmentul de proximitate.

Magazinele sunt amplasate în zone cu trafic mare, precum staţiile de metrou sau gări, unde alţi jucători străini nu au intrat. Totodată, multe dintre unităţi sunt în clădirile de birouri unde aceste magazine devin destinaţii pentru clienţii în căutare de mic dejun sau de snacksuri şi cafea.

Compania Lagardére Travel Retail a acoperit marile oraşe din ţară în frunte cu Capitala, dar a mers şi către centre urbane secundare precum Vaslui sau Deva, conform site-ului propriu.

Unităţile 1 Minute funcţionează într-un sistem similar cu cel de franciză. Totuşi în cazul 1 Minute proprietarul, respectiv Lagardère Travel Retail, este cel care investeşte în amenajarea şi utilarea unităţii, dar şi în stocuri.

Totodată, vânzările se întorc tot în conturile grupului Lagardére, antreprenorul care administrează magazinul primind o anumită sumă ce poate varia în funcţie de vânzări.

Oficialii Lagardére Travel Retail spun că acest tip de contract se numeşte de prestări servicii şi are o durată de trei ani cu posibilitatea de prelungire. Nefiind vorba despre o franciză clasică, partenerul care doreşte să se alăture businessului nu trebuie să plătească o redevenţă lunară sau o contribuţie la bugetul de marketing al companiei.

Prima unitate din România sub numele 1 Minute a fost deschisă în anul 2011, iar compania a anunţat anterior că are în plan să continue expansiunea.

La nivel de grup, Lagardère deţine mai multe branduri proprii şi francize, fiind prezent în România cu câteva dintre ele, precum 1 Minute, Le Cafe Inmedio,

So! Coffee. În ceea ce priveşte cifra de afaceri, grupul Lagardère estima pentru anul trecut aproape 134 mil. euro, în urcare cu 16,5% faţă de 2017, conform datelor comunicate de companie pentru anuarul Catalogul francizelor din România.

Cifra de afaceri este la nivel de grup, toate brandurile fiind operate de aceeaşi entitate juridică.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*