Economic, Stiri Brasov

Un lanț grecesc de restaurante vrea să pătrundă pe piața brașoveană

Lanţul de restaurante Gregory’s din Grecia a revenit în acest an pe piaţa locală cu un restaurant în clădirea de birouri Upground din cartierul corporatiştilor Pipera. Ulterior a deschis alte două restaurante proprii în Bucureşti şi vrea ca în cinci ani să ajungă la 80 de unităţi operate în sistem de franciză de către parteneri. Compania se uită către marile oraşe de provincie, mai exact Braşov, Timişoara, Cluj şi Constanţa şi lansează sistemul de franciză.

Baza de dezvoltare va fi Bucureştiul, de unde de altfel grupul se gândeşte în timp să se extindă şi în regiune, în Balcani.

Gregory’s are trei tipuri de restaurante – chioşcuri de circa 30 mp, clasice de 80-100 mp şi formatul cel mare care măsoară 130-150 mp. Pentru o unitate clasică, încasările medii sunt estimate pe România la circa 40.000 de euro pe lună, adică circa jumătate de milion de euro pe an. Investiţia într-un astfel de restaurant este de 100.000-120.000 de euro, fară a se lua în calcul taxa de franciză. Investiţia scade la 50.0000 de euro pentru unităţile de mici dimensiuni.

Gregory’s este o afacere de familie fondată în 1972 la Atena şi care astăzi numără circa 330 de restaurante în Grecia, toate operate în sistem de franciză. Compania mai are în operare şi alte branduri cu care este prezentă în aeroporturi, şcoli, spitale sau gări.

Gregory’s a ieşit de pe piaţa din România când criza a lovit businessul – atât cel local, dar şi pe piaţa-mamă, în Grecia. Lanţul de restaurante a intrat în România în 2000 şi a ajuns în cel mai bun moment la zece restaurante.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*