Retailerul francez Auchan, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 50 de magazine alimentare sub mai multe formate, a adus în România brandul de cosmetice LillaPois.
Gigantul îşi face astfel intrarea pe un nou segment de piaţă după ce anterior a pariat şi pe retailul de îmbrăcăminte cu magazinele InExtenso. Acesta este şi brandul pe care francezii îl folosesc pe segmentul mărcilor private de haine în propriile hipermarketuri. Magazinul LillaPois este specializat în vânzarea de produse de machiaj, parfumerie, îngrijire personală şi îngrijirea casei şi se află în galeria comercială Auchan Crângaşi. Acesta se întinde pe o suprafaţă de 300 de metri pătraţi. Având în vedere că la Brașov cei de la Auchan sunt prezenți cu două magazine, dintre care unul este cel mai mare al lor din Transilvania (cel de la Coresi), va mai dura puțin până când brandul va ajunge și la Brașov.
„Propunem clienţilor o gamă de aproape 14.000 de produse cosmetice, de parfumerie, de îngrijire personală şi de casă şi servicii precum make-up bar, dermoanaliză şi împachetare cadouri“, a spus Mihaela Ionescu, responsabil pentru proiectul LillaPois România.
Potrivit reprezentanţilor, gama de produse vândută în magazinele LillaPois este internaţională, aceasta provenind de la producători din România, Italia, Franţa, Republica Moldova, Cehia, sau Polonia.
Brandul LillaPois a fost înfiinţat de grupul Auchan în Italia, primul magazin fiind deschis în 2014. În prezent, reţeaua LillaPois din Italia a ajuns la 60 de magazine. De altfel, conceptul a fost preluat în 2016 şi în Rusia, unde sunt deja cinci magazine toate deschise în Moscova.
Pe piaţa produselor cosmetice din România LillaPois se bate cu mai mulţi jucători online sau offline. Dat fiind că activează pe segmentul mass market, noul jucător intră în competiţie chiar şi cu lanţurile de hipermarketuri şi supermarketuri (printre care şi Auchan) care au ele însele raioane specializate. Principalul concurent este însă grupul german dm drogerie markt. Românii cheltuie anual circa 800 mil. euro pe produse cosmetice, conform celor mai recente date.
Auchan are pe segmentul alimentar afaceri de peste 1 mld. euro anual, fiind unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de profil.
Un comentariu
CE URATENIE!!!!!TOATE RESTURILE DE FIRME INTRA IN BRASOV!!!