Economic, Locuri de munca, Stiri Brasov

Antoneta Galeș, fosta șefă a HR-ului Selgros, pregătește specialiștii în resurse umane în cadrul unui proiect european

Profesioniștii în resurse umane din regiunea Centru au ocazia să participe la un curs de specializare pe tema managementului strategic. Formatorul cursului este Antoneta Galeș, cu peste 25 de ani de activitate în domeniul dezvoltării oamenilor, echipelor și companiilor. Experiența sa include activitatea ca director de resurse umane la Selgros și apoi director de comunicare și dezvoltare organizațională (2000-2018). Deține o certificare de Senior Professional in Human Resources și este trainer și coach. În 2014 a înființat Sonas, o companie de consultanță în strategie, dezvoltare și comunicare.

 

Cursul va aborda teme precum:

  • Planificarea strategică a organizației, reproiectarea structurii organizatorice si a regulilor de funcționare
  • Planificarea forței de muncă și a angajării
  • Dezvoltarea resurselor umane și a organizației
  • Evaluarea și ierarhizarea posturilor, politicile de salarizare, bugete de salarii si costuri
  • Evaluarea climatului organizațional, relațiile de muncă, reguli si proceduri interne

* Managementul Riscului

 

Training-ul face parte din CUPA (Capital Uman Performant și Adaptabil) – un program inițiat de compania de consultanța Iceberg care își propune să faciliteze companiilor din România procesul de planificare strategică folosind o metodologie inovativă – Lean Service Creation.

 

Toate activitățile din proiect sunt cofinantate prin POCU (Programul Operațional Capital Uman) și deci gratuite – ceea ce reprezintă un sprijin important pentru companiile din România, căci programele de formare sunt deseori o cheltuială semnificativă din bugetul de dezvoltare.

 

Ca să fiți un participant eligibil:

– Trebuie să fiți angajat într-un departament HR dintr-o companie

– Compania să aiba punct de lucru într-una dintre cele patru regiuni: Centru, Nord-Vest, Vest sau Nord-Est

– Compania sa aiba un cod CAEN principal sau secundar din cele eligibile – este vorba în principiu de domeniile Industrii Creative, Lemn și Mobilă, Industria Auto, IT&C, Procesarea Alimentelor, Sănătate

– Să nu mai fi participat la alt curs de “Introducere în Competențe Antreprenoriale” co-finanțat prin POCU Cursurile au loc în Brașov, între 6-7 și 13-14 noiembrie.

 

Orarul pentru fiecare zi de curs este de la 09:00 la 18:00. Înscrierea are loc completând acest formular, urmând ca după validarea documentelor să fiți contactat pentru a programa participarea la curs.

Locurile la cursurile de formare se vor ocupa în ordinea înscrierii. Participarea la activitățile proiectului este gratuită, costurile fiind co-finanțate prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 – axa prioritară 3 (Locuri de muncă pentru toți).

Pentru mai multe informații despre proiect sau despre înscriere, puteți contacta echipa proiectului pe adresa de mail comunicare@iceberg.ro sau pe site-ul https://cupa.iceberg.ro/

 

Iceberg este o companie care dezvoltă servicii în domenii precum: Consultanță, Finanțări, Start-up-uri, Tehnologie, Digitalizare și Transfer Tehnologic. Despre proiectul CUPA CUPA (POCU/227/3/8/117967) este un proiect finanțat din fonduri europene, mai exact din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) în cadrul componentei „România profesională – Resurse umane competitive”, axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți. Proiectul este implementat de Iceberg Consulting SRL, în calitate de Beneficiar. Obiectivul general al proiectului este reprezentat de adaptarea sustenabilă pe termen lung a activității IMM-urilor la dinamica sectoarelor economice cu potențial competitiv cf. SNC / de specializare inteligentă cf. SNCDI prin creșterea numărului de angajați din regiunile Centru, Nord-Vest, Vest, Nord Est, care beneficiază de instrumente, metode, practici standard de management ale resurselor umane și de condiții de lucru îmbunătățite.

Aria de implementare este reprezentată de Regiunile Centru, Nord-Vest, Vest, Nord Est. CUPA are o durată de 12 de luni, implementându-se în perioada iunie 2018 – iulie 2019.

 

 

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*