Max Relax, un grup care oferă servicii de masaj corporatiştilor fondat de Alina Grozescu în urmă cu mai bine de un deceniu, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 922.000 euro.
„Trendul (businessului – n.-red.) a fost unul ascendent, dacă în anul 2015 am ajuns la o cifră de afaceri de 748.000 euro pe toate entităţile, în anul 2016 aceasta a crescut cu 22%. Anul trecut, din cauza modificărilor legislative, businessul a scăzut cu 4% şi am ajuns la o cifră de afaceri de 922.000 euro“, spune Alina Grozescu, CEO &Founder Max Relax& Wellington şi preşedinte al Asociaţiei Română de CorporateWellness.
Alina Grozescu a făcut sport de performanţă şi ulterior a urmat cursurile Facultăţii de Kinetoterapie. A lucrat ca terapeut timp de aproape doi ani, până în 2005, când s-a hotărât să intre în antreprenoriat, iar în 2006 a pus pe picioare afacerea Max Relax. Afacerea fondată de Alina Grozescu este un furnizor de servicii de masaj pentru corporatişti şi lucrează cu companii din sectoare precum IT, bancar, asigurări, audit, telecom, transport, logistică, automobile, tutun şi centre de suport.
„Preţurile pachetelor de wellness sunt stabilite în funcţie de bugetul companiei, numărul de angajaţi, scopul programului, serviciile alese sau propuse. Preţurile pot varia de la 500 euro la câteva mii de euro lunar. În aceste preţuri sunt incluse, pe lângă serviciile oferite, şi consilierea cu specialiştiinoştri certificaţi în corporatewellness, crearea conceptului, implementarea efectivă, planul de comunicare către angajaţi, evaluarea rezultatelor şi follow-up“, mai spune Alina Grozescu.
În plus, pentru a fi la dispoziţia mai multor companii, reţeaua Max Relax s-a extins în mai multe oraşe din ţară. Astfel, în prezent businessul Max Relaxactivează în 18 oraşe, precum Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Braşov.
„Suntem prezenţi în mai multe oraşe din ţară şi avem ca plan să ne extindem în urmatorii cinci ani. În prezent ne concentăm pe dezvoltarea şi implementarea noilor servicii în oraşele în care activăm deja, iar apoi ne vom concenta mai mult pe extindere“, a continuat antreprenoarea CEO Max Relax& Wellington.
Ea adaugă faptul că majoritatea companiilor care au o serie de locaţii prin ţară se confruntă cu dificultatea de a oferi aceleaşi programe de wellness şi beneficii în toată ţara.
„Pentru noi a fost o reală provocare să creăm şi mai ales să adaptăm programele în ţară. Dar am implementat cu succes pentru clienţii cu care lucrăm diverse proiecte sub formă de caravane. Am reuşit să acoperim orice zonă a ţării prin deplasarea echipei din Bucureşti sau din oraşele apropiate“, a continuat Alina Grozescu.
Deşi la începutul apariţiei programelor de wellness pentru angajaţi, angajatorii nu le înţelegeau exact scopul, lucrurile s-au schimbat.
„Ne-am confruntat cu neînţelegerea programelor de wellness pentru angajaţi. Ulterior lucrurile s-au mai schimbat, companiile şi-au dat seama de necesitatea unui program măsurabil pe o perioada de un an. Am fost plăcutsurprinşi să implementam la o serie de companii programe pe termen lung, concepute în funcţie de nevoile angajaţilor şi nevoile companiei“, a adăugat ea.
Alina Grozescusubliniază faptul că Max Relax are deja clienţi cu care compania este la cel de-al treilea sau al patrulea an în care concep împreună programul, stabilim obiectivele, bugetul şi măsurăm rezultatele. Fiecare raport la final de an ajunge la board-ul de conducere, astfel se pot vedea an de an beneficiile investiţiei realizate în programul de wellness“ mai adaugă CEO-ul companiei.