Economic, Stiri Brasov

FOTO Un brașovean a investit 25.000 de euro într-un studio unde poți experimenta realitatea virtuală. Următorul pas va fi francizarea și extinderea în Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu

După câțiva ani în care a lucrat în domeniul marketingului și al vânzărilor la un hotel din Brașov, Mihai Uzum s-a decis să o apuce pe calea antreprenoriatului. Tânărul brașovean a investit 25.000 de euro în studio-ul Virtuality, unde brașovenii pot testa și se pot juca în realitatea virtuală. „În octombrie am văzut un exemplu de sală în Canada. Am făcut un plan de afaceri în care am bugetat două stații, iar investiția era de 30.000 de lei. Apoi am luat decizia de a mări capacitatea la patru stații, pentru a mări retenția și pentru a ne focusa pe experiențe de grup”, povestește Mihai Uzum.

A decis ca deschiderea să aibă loc în perioada Crăciunului 2017, dar prima lună în care a funcționat în totalitate, ianuarie, i-a adus un grad de ocupare de 10%. „După prima lună am luat decizia de a elimina tarifarea la 30 de minute pentru că nu e destul timp pentru ca omul să înțeleagă realitatea virtuală”, a spus Mihai, care a observant că în mare parte grupurile de patru persoane sunt interesate de o experiență la Virtuality. „Am schimbat tarifarea în așa fel încât să încurajăm grupurile să vină să descopere experiența VR și să se joace în această lume”.

Astfel, în luna martie a reușit să ajungă la un grad de ocupare de 25% și mizează pe faptul că la finele anului va ajunge la un grad de 60%, „acesta fiind idelaul pentru business”.

Brașoveanul a lansat unor școli ideea de a veni în sprijinul copiilor pentru a învăța la anumite materii cu ajutorul realității virtuale, mai ales că în ultima vreme tot mai mulți dezvoltatori de soft se orientează pe programe pentru educație. „Ne adresăm și clienților corporate și vrem să fim prezenți și la anumite festivaluri pentru a ne promova”, a spus Uzum, care a arătat că în prezent Virtuality are 30 de jocuri, cele mai solicitate fiind shooterele, dar și cele de tip adventure.

Planurile pe termen lung ale business-ului vizează francizarea, prin deschiderea unor săli în Timișoara, Cluj-Napoca și Sibiu. „Pe viitor ne gândim chiar la amenajarea unei săli mari, în care să te poți plimba nestingherit, fără a fi limitat de un spațiu de 2×2 metri”, povestește antreprenorul.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*