Economic, Stiri Brasov

Lidl va deschide în vară magazinul pe care îl construiește în locul fostei fabrici de ciocolată de pe Cuza

Lidl România și-a programat pentru această vară deschiderea magazinului care va lua locul fostei fabrici de ciocolată Poiana din Brașov. Într-un răspuns al companiei se arată că „ne propunem ca noul magazin Lidl din Brașov, situat pe strada A.I. Cuza, să fie inaugurat la jumătatea acestui an”. „Ritmul de construcție a magazinului poate varia, însă, în funcție de factorii externi, printre care se numără și condițiile meteo”, mai arată oficialii companiei.

Compania deține un teren de 13.000 de metri pătrați, o parte din acesta fiind alocat construcției unui hotel. Retailerul a anunțat, de asemenea, că „intenția de a vinde o parte din teren nu s-a concretizat încă”.

Amenajarea în locul fabricii de bomboane de pe strada A. I. Cuza a unui ansamblu format din hotel, centru de conferințe, dar și a unui supermarket Lidl a stârnit nemulțumirea locatarilordin zonă, astfel că la dezbaterea publică a Planului Urbanistic Zonal pentru acest proiect, organizată în noiembrie 2015, au existat o serie de observații. Lidl a refăcut documentațiile, efectuând și un nou studiu de însorire, dar tot au mai existat observații, astfel că abia la începutul lui ianuarie 2017 a reușit să se înțeleagă cu toți locatarii asupra proiectului final, obținând acordurile notariale ale tuturor proprietarilor nemulțumiți cu privire la forma finală a PUZ-ului.

Lidl România a plătit, în urmă cu patru ani, pentru achiziţia terenului pe care odinioară se întindea fabrica Cibo, 2,170 milioane de euro. Tranzacţia s-a încheiat doar după ce Consiliul Local Braşov a aprobat planul urbanistic zonal depus de Mondelez România, care prevede construirea unui ansamblu – format dintr-un hotel, un centru de conferinţe şi spaţii comerciale.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

2 Comentarii

  1. Hotelul a…picat. Ca prioritate absolută zic. Mai ales că asta a și fost adevărata pricină din care s-a amânat ani de zile ridicarea supermarket-ului, și nicidecum „locatarii nemulțumiți din zonă” care își doresc cu toții un asemenea magazin la nas.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*