Compania brașoveană Rom Paper, producător de hârtie de uz casnic, și-a bugetat pentru acest an investiții de 1,1 milioane de euro într-o nouă hală de producție și în utilaje noi și mizează pe o creștere a cifrei de afaceri cu 15 – 20%, după ce anul trecut a ajuns la un business de 67,30 milioane de lei (aproximativ 14,5 milioane de euro).
Claudiu Puchin, managerul companiei, ne-a declarant că la finele anului trecut compania a ajuns la un număr de 150 de angajați. „Noi sperăm să nu mai creștem numărul de angajați pentru că ne vom axa foarte mult pe tehnologie. În ultima vreme se găsesc foarte greu angajați în zona Brașovului, dar noi avem norocul să avem o rată a retenției foarte mare, angajații fiind mulțumiți”, a explicat Puchin.
Compania își continua în acest an expansiunea pe piețele din afara României. „În acest moment exportăm în Lituania, Bulgaria, Republica Moldova, Ungaria, Cehia și Polonia, iar anul acesta avem deja contracte semnate cu Serbia și suntem în discuții avansate cu clienți din Germania”, a mai spus Puchin.
Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de Claudiu şi Nicoleta Puchin şi are ca obiect de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, prosoape cosmetice şi şerveţele la cutie.
Producătorul de hârtie, carton și ambalaje Vrancart Adjud a preluat în urmă cu doi ani Rom Paper Brașov, unul dintre cei mai importanți producători de hârtii igienico-sanitare din România, care deține și brandul Mototol, în cadrul unei tranzacții evaluate la 4,2 – 6,5 milioane euro.