Imobiliare, Stiri Brasov

Bershka, Pull&Bear și Stradivarius au plecat din Unirea Shopping Center Brașov. Magazinul este tot mai gol!

Centrul commercial Unirea Shopping Center Brașov, inaugurat în urmă cu aproape 10 ani, este tot mai gol. De luna aceasta, și cei de la Inditex, care ocupau cea mai mare parte de la parterul magazinului cu brandurile Bershka, Pull&Bear și Stradivarius, au preferat să să închidă spațiile deținute. De asemenea, au plecat și magazinele de mobile care ocupau un sfert din spațiul de la etajul doi. De asemenea, sunt zvonuri potrivit cărora și cei de la H&M ar urma să plece în perioada următoare, odată cu expirarea contractului.

Potrivit unor informații vehiculate la nivelul administrației Unirea Shopping Center, o serie de acționari și-ar dori să vândă centrul comercial din Brașov, dar decizia cu privire la acest lucru ar urma să se ia într-o adunare generală viitoare.

Clădirea Unirea Shopping Center din Brașov este evaluată la 67,86 milioane de lei (15 milioane de euro), potrivit unui raport adresat acționarilor companiei, valoarea fiind mai mică cu 7 milioane de lei decât la finele lui 2010 (17,4 milioane de euro la rata de schimb de la acea oră).Potrivit raportului financiar pe anul trecut, suprafața construită a mall-ului din Brașov al familiei Adamescu este de 33.650 de metri pătrați, acesta fiind închiriat în proporție de 77% la finele lui 2016.
Compania Unirea Shopping Center, care deţine magazine în Bucureşti şi în Braşov, a avut anul trecut afaceri de 69 milioane de lei, mai mici cu 2,4% faţă de anul precedent, în timp ce rezultatul net a fost de 418.000 lei. Spre comparaţie, în anul 2015, compania controlată de The Nova Group Investments, a avut pierderi de 6,5 mil. lei.
„Cifra de afaceri a scăzut în principal prin nerealizarea veniturilor din chirii, din cauza închiderii unor magazine mici, sau a reducerii unor chirii, ţinând cont de situaţia economică generală care include şi scăderea vânzărilor”, se arată în raportul pe 2016 publicat pe site-ul companiei.
Centrul comercial Unirea Shopping Center a fost inaugurat în 2008 în urma unei investiții de 35 de milioane de euro. Un an mai târziu, proprietarul intenționa să îl vândă cu 45 de milioane de euro, dar niciun investitor nu s-a arătat interesat de activ, motiv pentru care el a rămas în proprietatea familiei Adamescu

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

6 Comentarii

  1. Paguba in ciuperci. Nesimtitii de la H M pot sa plece linistiti, am fost in urma cu ceva vreme la cumparaturi impreuna cu sotia, si pe un ton nesimitit, paza a inceput sa tipe sa nu luam mai mult de 5 haine la proba , ca ne da afara.
    Degeaba am explicat noi, ca probam ca sa putem cumpara, nu aveai cu cine …
    Angajatii radeau ca prostii .
    Firma de doi lei, angajati de doi lei .

  2. Si clienti de doi lei care nu inteleg regulile unui magazin. Posibil ca acestea sa va depaseasca puterea de intelegere.

  3. “Cineva”are dreptate.

  4. Macar daca iti dadeai si numele te citea sefu’ si iti dadea o prima ! De cand lucrezi la ei ?
    “Reguli” ? Ce argumente ai sluga ?

    • Ne-am bucura nespus daca nu ati mai calca pragul magazinului. Lasati-ne sa “radem ca prostii” in continuare fara sa fim nevoiti sa va toleram. Noua ne plac clientii cu bun simt, clientii care ii respecta pe cei ce muncesc, clientii care nu mai sunt ancorati in paradigme de genul ” clientul nostru stapanul nostru”, pentru ca nu suntem nevoiti sa inghitim orice bullshit din partea unora care nu realizeaza ca lumea nu se invarte in jurul lor. Va multumesc!

  5. Mda, am fost in Olanda, se probau haine printre rafturi, chiar si blugi .
    Ma rog Olanda nu este chiar pe gustul tuturor, este deschisa la multe lucruri care la noi sunt SF .
    Dar este o vorba care spune ca pestele mare inghite peste mic …..

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*