Lanţul de magazine cu îmbrăcăminte Motor Jeans, cu o istorie de peste 20 de ani pe piaţa românească, a ajuns anul trecut la 1,4 milioane de euro.
În prezent, reţeaua numără opt magazine deschise în sistem de franciză, iar pentru anul acesta şi-a propus un rulaj de 2 milioane de euro.
Brandul de jeans din Turcia, care are o experienţă de câteva zeci de ani, a intrat pe piaţa locală în 1994 şi a ajuns astăzi să acopere marile oraşe. În prezent, brandul Motor Jeans este prezent în Bucureşti, Constanţa, Piteşti, Târgu-Mureş, iar pe lista expansiunii se află Ploieşti, Sibiu, Braşov, Cluj, Iaşi, Timişoara.
Investiţia iniţială într-un magazin Motor Jeans variază între 10.000 de euro şi 100.000 de euro.
Magazinele comercializează o gamă variată de îmbrăcăminte, de la pantaloni, pulovere, geci, până la bluze, dar şi accesorii.
Compania nu percepe taxe de franciză, redevenţe lunare sau contribuţii la bugetul de marketing.
Acum, pentru dezvoltarea reţelei Paradis Star, care deţine master franciza Motor Jeans pe plan local, este în căutare unui investitor activ.