IT, Stiri Brasov

Și CEL.ro a furat startul la Black Friday

Retailerul online CEL.ro anunță că a început campania de Black Friday 2017 și oferă reduceri de până la 70% clienților săi.

 

Cel mai mare și cel mai ofertant eveniment de reduceri de peste an aduce la CEL.ro peste 150.000 de produse cu discount – mai multe ca oricând, pentru a oferi mai repede cumpărătorilor săi cele mai mici prețuri din piață și o livrare cât mai rapidă.

 

Pentru o mai bună gestiune a evenimentului și pentru a crește numărul clienților mulțumiți de produsele pe care le achiziționează la prețuri foarte bune, retailerul online are o veste surpriză: începe Black Friday 2017 vineri, 10 noiembrie 2017.

 

CEL.ro declară că anul acesta are multe reduceri și se așteaptă ca numarul celor care vor prinde oferte să fie mai mare. Cele mai importante branduri din portofoliul magazinului online sunt: Samsung, iPhone, LG, Xerox, Asus, Lenovo, Remington, Philips, Timberland, Fossil, etc.

 

Clienții se vor bucura de un Black Friday (începand cu 10 noiembrie 2017) cu mii de reduceri la telefoane (reduceri de până la 1.200 de lei), laptopuri (reduceri de până 40%), TV (reduceri de până la 4000 lei) etc.

Magazinul online a început organizarea celui mai mare eveniment din e-commerece-ul românesc mai devreme, pregătindu-se din punct de vedere logistic mult mai bine, luând măsuri și găsind soluții pentru a gestiona în timp util livrarea tuturor comenzilor. Toate eforturile depuse de retailer au ca scop evitarea întârzierii comenzilor, estimând că livrarea medie se va face în minimum 1-5 zile.

 

 

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Un comentariu

  1. Și CEL a umflat preturile foarte tare înainte de așa zis-ul Black Friday. Aveau cele mai mari preturi in ultimele zile. Acum le mai dau puțin înapoi dar nici macar la valorile cele mai mici care le-au mai avut. E doar o strategie. Ca și anunțurile constante de angajare. Ai senzația că sunt în continuă expansiune. Aceleași prețuri umflate le-au avut și cei pe care i-au cumpărat ( ”Simpaticii” 😁 Domo și MarketOnline ).

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*