După ce anul trecut Bilka a finalizat etapa de expansiune pentru divizia de rezidenţial, de la sfârșitul lui 2018, compania va intra și pe sectorul industrial: producţia de table cutate destinate sectorului industrial, producţia de panouri termoizolante, profile industriale, casete structurale şi hale la cheie.
Dezvoltarea noii linii de producție va însemna și noi angajări, în următorii trei ani, compania brașoveană urmând să ajungă la 500 de angajați, de la 320, în prezent. „În ultimii doi ani, a fost cea mai mare creștere în ceea ce privește numărul de salariați. Dacă în 2007, am început cu doi angajați, acum s-a ajuns la 320. Pe partea de producție, am angajat și personal necalificat pe care l-am instruit, fiind o companie care oferim posibilitatea de dezvoltare personală. De exemplu, avem cazuri de salariați care au lucrat în producție, iar după cinci ani au ajuns în conducere, fie pe partea producție sau pe cea de vânzări. Posibilitățile de dezvoltare sunt pentru angajați, pentru că și compania este în dezvoltare și are nevoie de oameni care să își dorească mai mult”, a subliniat proprietarul Bilka, Horațiu Țepeș.
Ca și alte companii brașovene și Bilka a întâmpinat probleme în ceea ce privește angajarea de personal. Am început să luăm și din jurul Brașovului, Zărnești, Bran. „Simțim că nu sunt oameni disponibili, dar, deocamdată, nu este o problemă vitală. Reușim însă prin pachetul salarial, programul de lucru, bonusurile oferite, să atragem forță de muncă, care să și rămână mai departe. Un salariu în producție la Bilka este peste media salariilor din Brașov și în permanență urmărim media salariilor pe județ și pe țară, pentru a vedea ce alte posibilități ar avea angajații și ce trebuie să facem pentru a-i motiva în continuare”, a explicat Horațiu Țepeș.
Afaceri în creștere
Bilka a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de peste 60 milioane de euro, în creştere cu 41% faţă de 2015, când a înregistrat afaceri de 43 milioane euro și un profit de 7,4 milioane de euro. Compania a fost în 2016, pentru al treilea an consecutiv, cel mai mare consumator român de tablă prevopsită, cu peste 63.000 de tone achiziţionate. Compania vrea să mențină trendul crescător al afacerilor, iar rezultatele se văd și pe prima jumătate a acestui an, când cifra de afaceri a crescut cu 54% față de perioada similară a anului trecut, ajungând la 147 de milioane de lei.
Pentru varianta completă a articolului, detalii AICI.