Economic, Stiri Brasov

Compania Optima atacă piața outsourcing-ului din Brașov cu o investiție de 500.000 de lei și angajează 60 de oameni

După ce rând pe rând pe piața brașoveană de outsourcing a atras firme ca Arvato, CGS, CCC sau E-Value International, și o companie românească din acest domeniu – Optima – a anunțat că își va deschide un birou la Brașov. Optima va deschide luna viitoare un nou birou regional la Brașov cu o investiție totală inițală de peste 500.000 de lei.  Biroul, situat în Brasov Business Park va avea, inițial, 500 de mp și  va acomoda, într-o primă fază, 50-60 de persoane care vor lucra, în principal, pentru clienți noi.

Brașovul este un oraș mare, cu tradiție și un adevărat pol de dezvoltare economică în zonă. Am văzut mult potențial în acest oraș chiar dacă nu au fost puține voci care ne-au spus că este deja un oraș aglomerat în zona de outsourcing. Noi suntem o companie românească, construim pe termen lung, iar Brașovul nu este doar o destinație de vacanță importantă, ci și un hub de business în continuă dezvoltare”, a declarat Daniel Mereuță, directorul general al companiei

Biroul de la Brașov este al doilea birou regional deschis de Optima, după cel de la Iași, inaugurat la începutul anului 2016 și în care lucrează, în prezent, peste 130 de angajați. Pe același model de business și dezvoltare se va merge și pentru biroul de la Brașov.

Am aplicat și anul acesta și am fost deja admiși în prima etapă, pentru obținerea unui ajutor de stat pentru crearea a 60 de locuri de muncă la Brașov, anul viitor. Pentru biroul din Iași avem deja în desfășurare două acorduri de finanțare  și suntem în grafic cu crearea celor 100 de noi locuri de muncă pe care ni le-am propus: 60 anul acesta și alte 40 anul viitor. La Iași ne-am extins foarte mult capacitatea, am crescut frumos, firesc, organic. De la un birou de 300 mp, am ajuns până la 1000 mp în prezent. Tot pe acest model, progresiv, vom dezvolta și biroul din Brașov”, a precizat Daniel Mereuță.

Suntem în plin proces de recrutare pentru noul nostru birou și căutam  colegi cu potențial care  vor să se dezvolte, să invețe și cărora nu le este teamă să înceapă un nou proiect de la zero, cu multe provocări. Punerea pe picioare a biroului de la Brașov va fi, în mare parte, meritul lor și le va oferi, cred eu, o mare oportunitate de învățare, instruire și formare profesională ”, a încheiat Mereuță.

Afaceri în creștere

Optima a înregistrat, la 9 luni,  o cifră de afaceri de 11 milioane lei , cu 25% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea se datorează diversificării portofoliului de clienți și servicii, susținută de investiții în dezvoltarea și creșterea performanței echipei, inclusiv prin extinderea biroului regional de la Iași.

Continuăm să creștem într-un ritm constant, firesc, dar și investițiile sunt în creștere. Suntem într-un continuu proces de dezvoltare al echipei, deschidem un nou birou în afara Bucurestiului, dezvoltăm noi proiecte cu clienții noștri actuali, dar avem și clienți noi. A fost și este, în continuare, un an foarte activ pentru noi”, a declarat Daniel Mereuță, director general Optima

Compania Optima a fost înfiinţată în 2010 şi are sediul în Bucureşti, fiind membră în Association of Business Service Leaders (ABSL).  În prezent, în Optima activează 300  de angajați în centrele din București și Iași. Optima face parte din Grupul Next Capital cu afaceri în factoring, cumpărare și recuperare de creanţe, cu o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro. Grupul Next Capital are acţionariat majoritar românesc, iar minoritar fondul de investiţii britanic North Bridge Capital Partners

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*