Arvato Services SRL, companie de tipul contact-center, parte din grupul german Arvato Bertelsmann, și-a extins, anul acesta, obiectul de activitate înființând o divizie de producție de soft care în prezent are nouă angajați. Compania intenționează ca anul viitor să crească această divizie, urmând să dubleze numprul de angajați.
Compania, cu sediul la Brașov, și-a majorat anul trecut afacerile cu 18%, de la 91,71 milioane de lei la 111,26 milioane de lei (aproximativ 24,7 milioane de euro), în timp ce profitul a scăzut de peste trei ori, de la 11,11 milioane de lei la 3,35 milioane de lei.
Operatorul de call-center a ajuns anul acesta la 1.500 de angajați în Brașov, Sibiu și Cluj-Napoca, după ce anul trecut a avut un număr mediu de 1.250 de angajați.
Grupul german Arvato Bertelsmann și-a început activitatea în România în 2010. A pornit la drum cu 29 de angajați, dintre care 12 sunt și acum fideli angajatorului, și a mizat pe creșterea controlată a echipei, urmȃnd ca ȋn anul 2012 sa deschidă a doua locaţie ȋn Sibiu şi ȋn 2016 la Cluj-Napoca.
Arvato Bertelsmann este reprezentată pe fiecare continent al planetei, în 40 de țări unde peste 70.000 de angajați furnizează de la soluţii de management al datelor la servicii de suport financiar, IT sau soluţii pentru distribuţie digitală.