Un anunț postat pe un site de imobiliare beneficiază, în medie, de 20 de contactări în intervalul a două săptămâni, potrivit unui studiu realizat de către Reveal Marketing Research, care a analizat eficiența anunțurilor de vânzare și închiriere de pe site-urile de imobiliare din cinci județe, inclusiv Brașovul.
Apartamentele cu două camere se află în topul căutărilor utilizatorilor, generând 50% din numărul total de contactări. În top se află Bucureștiul, unde fiecare anunț generează aproximativ 26 de contactări din partea utilizatorilor. La polul opus se află Moldova, care este cea mai puțin dinamică regiune. Din totalul contactărilor, apartamentele puse la vânzare însumează două treimi, în timp ce închirierile generează doar o treime din total.
În cadrul cercetării, 800 de anunțuri au fost postate pe cinci site-uri de imobiliare și monitorizate timp de două săptămâni. În total, acestea au generat 16.174 de contactări. Studiul, desfășurat în perioada 9-23 iunie, în cinci regiuni ale țării (București, Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași) a analizat HomeZZ.ro, Imobiliare.ro, LaJumate.ro, OLX.ro și Storia.ro.