General

Auchan vrea să treacă la „modelul rusesc” pentru afacerile sale. O noutate vor fi reducerile agresive

Managerii retailerului francez Auchan au precizat că sunt în plin proces de redefinire a strategiei de business la nivel global, și au vorbit despre „o viziune pentru 2025”. Aceasta va presupune „un alt mod de a vinde și de a găzdui clientul”, dar şi despre replicarea modelului de business al Auchan Rusia la nivel global.

Acesta presupune în limii mari practicarea unei politici a preţului mic pe tot parcursul anului şi reducerea numărului campaniilor promoţionale. „Dimensiunile mari ale magazinelor nu constituie neapărat o problemă, dar prioritatea ar trebui să fie ce produse includ magazinele. Magazinele ar trebui să fie din ce în ce mai mult un fel de spaţiu de locuit pentru clienţii noştri, un loc unde aceşti pot mânca sau îşi pot schimba starea de spirit. Mai mult, ar trebui să revenim la modelul de bază prin reducerea promoţiilor în favoarea unor reduceri agresive, generalizate, de preţ, dar şi mai puţine promovări, fără ca acestea să dispară. Acesta este modelul celor 300 de magazine din Rusia”, a explicat Wilhelm Hubner, director general Auchan Retail citat de publicaţia franceză La Voix Du Nord.

Auchan România funcţionează deja de foarte mulţi ani conform politicii de „discount generalizat” ceea ce presupune faptul că retailerul  nu se concentrează doar pe un număr restrâns de promoţii, ci urmăreste ca întreaga gamă să fie la preţuri mici. În România, Auchan are 33 de hipermarketuri dintre care două la Brașov, unde se află totodată și cel mai mare Auchan din Transilvania.

De asemenea, Auchan analizează posibilitatea deschiderii unor noi magazine la Brașov:

Auchan analizează deschiderea de noi magazine la Brașov

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*