Peste 100 de magazine online au pregătit pentru perioada sărbătorilor promoţii constând în reduceri de până la 65%, excursii în străinătate acordate prin tragere la sorţi, dar şi servicii extra cum ar fi livrarea în două ore în Bucureşti şi în 24 de ore în ţară, transport şi retur gratuit sau consultanţă la achiziţie.
În 2016, 6,8 milioane de români au făcut cumpărături online, iar valoarea comerţului online va depăşi 2 miliarde de euro, conform estimărilor ARMO, în creştere de la 1,5 miliarde de euro în 2015.
„Magazinele membre ARMO anticipează un nou vârf de achiziţii în perioada dinaintea sărbătorilor de iarnă, având în vedere promoţiile pe care le-au pregătit, astfel că, încurajează clienţii care aleg să îşi cumpere cadoul online să plaseze cât mai rapid comenzile. Reducerile anunţate sunt pentru categorii diverse de produse, de la jucării, la cosmetice, echipamente sportive, bijuterii sau cadouri de Crăciun”, a declarat Florinel Chiş, directorul executiv al ARMO.
Printre magazinele care au anunţat promoţii de sărbători se numără Bestkids, magazin online de jucării, Borealy.ro, magazin online de cadouri de lux, CareSpot.ro, Muranos şi SevenSins.ro, în timp ce magazinul de articole sportive Wintermag asigură transport, primul schimb si retur gratuity.
Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.
Lansată în 2010, Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România şi susţine interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online şi un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici.