IT

O firmă IT care oferă salarii lunare de până la 16.500 de dolari caută colaboratori la Brașov

crossoverCompania IT americană Crossover vrea să angajeze 1.000 de colaboratori din România, dintre care 200 de persoane cu cu pregătire la cel mai înalt nivel în domeniul IT, care să lucreze 100% „remote” (de acasă/ de la distanţă), a anunţat ieri Andy Tryba, fondator şi CEO Crossover.

În 2016, Crossover plăteşte colaboratorii din România cu patru milioane de dolari, iar pentru 2017 estimează că va plăti încă 10 milioane de dolari ca salarii pentru specialiştii din România.

În prezent, 100 de colaboratori români, din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Târgu Mureş, Sibiu, Braşov, lucrează de acasă pentru compania Crossover şi încasează lunar între 2.500 şi peste 16.500 de dolari. Săptămânal, peste 400 de români aplică pentru o poziţie în cadrul companiei Crossover.

Crossover este un startup din SUA care a introdus în mod oficial în România modelul de lucru 100% ‘remote’ şi vrea să-şi extindă prezenţa prin recrutarea mai multor români talentaţi, cu experienţă şi calităţi de lider la cel mai înalt nivel, în special în sectorul IT, care să lucreze ‘de acasă’. Compania are un model de business unic bazat pe misiunea de a transforma societatea globală prin asigurarea aceloraşi condiţii de muncă, inclusiv aceeaşi remuneraţie, în mod transparent pentru profesioniştii care doresc să valorifice oportunităţile existente la nivel mondial pentru a-şi dezvolta cariera, indiferent de locaţia acestora.

Salarii între 30.000 și 200.000 de dolari pe an

Crossover oferă colaboratorilor din întreaga lume, inclusiv din România, salarii brute cuprinse între 2.500 şi peste 16.500 de dolari pe lună, respectiv între 30.000 şi 200.000 de dolari pe an, strict pe baza competenţelor profesionale dovedite în timpul procesului riguros de testare. Poziţiile Crossover implică responsabilităţi şi calităţi de lider semnificative, iar veniturile cresc pe măsură ce colaboratorii sunt mai bine pregătiţi din punct de vedere tehnic întrucât clienţii companiei sunt interesaţi să colaboreze în special cu programatori şi arhitecţi software.

„Evoluţia sectorului IT din ultimii 10 ani a determinat schimbări majore în modelul de afaceri al companiilor din majoritatea sectoarelor economice. Presiunea tehnologiei se resimte semnificativ şi pe piaţa muncii. Oamenii îşi doresc tot mai multă flexibilitate, stimulente financiare şi îndatoriri diversificate care să le permită să se dezvolte profesional. Talentul şi competenţele nu au legătură cu locaţia geografică. Ne dorim să ajungem la 1.000 de colaboratori în România, inclusiv 200 de persoane cu pregătire la cel mai înalt nivel în domeniul IT. Platforma Crossover ne permite nu doar să selectăm cei mai buni profesionişti, ci şi să le oferim acestora instrumente şi traininguri care să le asigure o carieră pe termen lung în cadrul companiei’, a declarat Andy Tryba.

Colaboratorii sunt testați riguros

Platforma Crossover poate fi accesată de candidaţi, colaboratori şi account manageri Crossover, precum şi de reprezentanţi ai clienţilor companiei, în condiţiile în care a fost dezvoltată pentru a asigura trei funcţionalităţi diferite – testarea riguroasă a candidaţilor prin utilizarea unor serii de algoritmi şi scenarii care testează competenţele necesare pentru poziţia la care se aplică, auto-evaluarea permanentă pentru colaboratorii Crossover, prin oferirea de date detaliate privind performanţele profesioniştilor cu competenţe similare pentru îmbunătăţirea continuă a propriilor rezultate, stimularea dezvoltării unei cariere pe termen lung, prin aplicaţia de tip „market-place” unde clienţii Crossover pot selecta persoanele cu anumite competenţe  care sunt disponibile pentru a lucra la un proiect nou.

Clienţii şi account managerii Crossover selectează persoanele cele mai potrivite pentru a lucra la dezvoltarea unui anumit plan, care ulterior formează o echipă prin utilizarea anumitor aplicaţii special create pentru a-i ajuta să finalizeze cu succes proiectele dorite de companii contractoare. În prezent, compania are peste 1.500 de oameni din 85 de ţări diferite care lucrează ‘full-time’ de oriunde doresc şi se extinde rapid întrucât cererea clienţilor continuă să crească în condiţiile în care echipele formate datorită modelului de business Crossover au performanţe cu 50% mai ridicate şi generează costuri cu 50% mai reduse.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*