Stiri Brasov

Auchan analizează deschiderea de noi magazine la Brașov

auchan-4Auchan analizează deschiderea unor noi magazine în Brașov, „dar aceste lucruri fac parte din strategia noastră națională și vor fi dezvăluite atunci când se vor lua deciziile de aplicare”, a anunțat, ieri, Leonard Nistor, directorul magazinului Auchan Coresi, cu ocazia aniversării a zece ani de Auchan în România. De asemenea, acesta a declarat că deschiderea unor magazine de tip market în cartierele brașovene este un alt punct din strategia de dezvoltare a companiei care este în continuare în analiză”.

Retailerul francez Auchan a investit în cei zece ani de la deschiderea primului hypermarket pe plan local aproximativ 520 de milioane de euro. Compania a ajuns la peste 90 de milioane de achiziţii într-un an. În cei 10 ani de prezență în România, retailerul francez Auchan a investit în total 520 de milioane euro şi au ajuns la 11.000 de angajați la sfârșitul anului 2015, potrivit unui comunicat al companiei.

De asemenea, în 2015, s-au realizat aproximativ 90 milioane de achiziții făcute de către consumatori, cu peste 11% mai mult decât în anul precedent. Compania colaborează direct cu mai mult de 250 de producători locali, iar 90% dintre furnizorii săi de produse sunt companii românești. De asemenea, în portofoliul local al Auchan România se află aproape 1.000 de produse dezvoltate sub brand propriu și produse în România.

Peste 400 de furnizori sunt parteneri cu Auchan România încă din anul 2006 şi sărbătoresc 10 ani de parteneriat, 10 ani în care şi-au dezvoltat compania în acest timp cu deschidere”, se arată în comunicat.

Cu ocazia împlinirii a 10 ani pe piaţa din România, Auchan a lansat campania „Mobilizatron” prin care îşi mobilizează clienții din cele 18 orașe în care retailerul are deschise 33 de magazine, să aleagă una dintre cele 3 proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităților locale: educație (crearea de spații educaționale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate), respectiv mediu (activitate de ecologizare sau împădurire). Proiectul ales va fi finanţat cu 10.000 de euro.

La Brașov, compania va „adopta” o clasă a IX-a dintr-un liceu brașovean. „Vor avea ocazia timp de trei ani să vadă și alt mod de educație. Vor avea cursuri interactive cu angajați Auchan, altfel de predare a materiilor, astfel ca să ia decizii corecte în ceea ce privește viitorul lor”, a mai spus Nistor.

Primul Auchan a fost inaugurat în 2006, odată cu deschiderea Auchan Titan, (București), primul și cel mai mare hipermarket din România, cu o suprafață de 16.000 mp. Magazinul din Coresi este cel mai mare din afara Bucureștiului.

Ovidiu VRÂNCEANU

2 Comentarii

  1. Pingback: Auchan vrea să treacă la „modelul rusesc” pentru afacerile sale. Una dintre noutăți, reducerile agresive - Biz Brasov

  2. Pingback: Auchan vrea să treacă la „modelul rusesc” pentru afacerile sale. O noutate vor fi reducerile agresive - Biz Brasov

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*