Compania își deschide primul magazin din afara Brașovului la București
Brașovenii care produc încălțăminte sub brandul S-KARP, înființat de omul de afaceri Radu Jitaru, deschid luna viitoare primul magazin propriu din afara Brașovului în Capitală în urma unei investiții de 100.000 de euro. „Acesta este cel de-al treilea magazin al nostru, pe lângă cel de prezentare de la fabrică și cel de pe strada Republicii din Brașov. Anul viitor intenționăm să ne extindem cu câte un magazin în Cluj-Napoca și în Timișoara, dar în anii următori ne gândim și la Constanța sau Iași”, explică Radu Jitaru. Brandul S-KARP este singurul din România care are licență Vibram. „Toate marile mărci de încălțăminte au talpă Vibram”, a explicat Jitaru.
Diversitas Group, compania care produce brandul S-KARP, a renunțat la producția de încălțăminte sub brandurile proprii ale Decathlon, de anul acesta începând producția sub brandul Puma. „Cei dela Puma ne-au contactat și acum lucrăm pentru ei. Practic, producem Puma by Rihanna, un pantof casual, foarte la modă acum în Statele Unite”, mai spune omul de afacwri brașovean.
„Povestea brandului S-KARP a început la Sinaia, în România, cu mulți ani în urmă… Orașul Sinaia este situat la poalele munților Bucegi, unde se află pârtia de schi KARP. Această pârtie este cea mai abruptă din România, având înclinaţia de circa 42,24 grade. Pentru că sunt legat de oraşul meu natal, iar pe pârtia KARP schiez şi am multe amintiri plăcute alături de familie şi prieteni, am dat numele acestui brand alăturând S de la Sinaia, KARP de la numele pârtiei și semnul grafic care are acelaşi unghi de 42,24 grade, ca şi înclinaţia pârtiei”, a povestit Jitaru.
Fabrica de încălțăminte și-a început activitatea în martie 1998, dar până în urmă cu patru ani, când a fost lansat brandul propriu, s-a produs în lohn pentru branduri ca Asolo, Tecnica, Roces sau Nero Giardini. „Plata pentru activitatea în sistem lohn este destul de mică, însă am păstrat acest business pentru că în ultimii ani am pregătit lansarea propriului brand de încălţăminte S-KARP”, povestea Jitaru în momentul lansării brandului.