Ținând cont că planul de servicii al RAT Brașov, care a intrat în vigoare de la 1 ianuarie, a presupus printre altele și scurtarea anumitor trasee, pentru a veni în sprijinul călătorilor, conducerea RAT Brașov a decis să reanalizeze documentul. O problemă care a apărut odată cu aceste schimbări este de exemplu în zona Tractorul. Deoarece linia 2 și-a scrutat traseul și circulă numai până la Camera de Comerț, autobuzele de pe linia 36 (care asigură legătura directă între acest cartier și centrul orașului) au devenit neîncăpătoare la orele de vârf. „Vom transmite Primăriei Brașov o propunere de modificare a planului de servicii. De exemplu, pe linia 36, care a devenit extrem de aglomerată după ce a fost scurtat traseul liniei 2, vom introduce mai multe autobuze, dar vor fi și alte schimbări”, a explicat Nicolae Spinean, directorul de exploatare al RAT Brașov.
Totodată, purtătorul de cuvânt al Regiei, Silviu Ștefan, a precizat că în vederea îmbunătățirii serviciilor de transport în Brașov va fi implementat noul sistem de informare și taxare, însă brașovenii trebuie să mai aibă puțină răbdare până când tabelele din stații și autobuze vor funcționa în totalitate. „Este un proiect extrem de complex și, inevitabil, pentru a face ca lucrurile să meargă bine, este nevoie de timp și multă muncă, pentru că trebuie îmbinate toate componentele”, a susținut Spinean.