În primul weekend de funcționare, Coresi Shopping Resort a atras 200.000 de vizitatori, a anunțat dezvoltatorul Immochan România. Cu o săptămână înainte de lansare, reprezentanții Immochan România anunțau că se așteaptă ca în primul weekend să aibă 150.000 de vizitatori, dar realitatea se pare că a învins așteptările.
Brașovenii au fost atrași nu doar de evenimentele organizate cu această ocazie, ci șI de reducerile oferite de brandurile care și-au deschis magazine în centrul comercial. Totuși, dacă facem o medie de doar cinci euro pe vizitator, reiese că s-a cheltuit un milion de euro doar în primul weekend de funcționare al mall-ului.
Din cauza traficului neașteptat de mare din timpul week-end-ului, parcarea Coresi Shopping Resort s-a dovedit neîncăpătoare pentru zecile de mii de mașini. Traficul a fost dat peste cap în tot orașul, în ciuda măsurilor de precauție luate cu Poliția locală pentru dirijarea traficului.
Evenimentele organizate de centrul comercial au fost pe gustul brașovenilor. Dacă în prima seară, pe scena amplasată în Piața cu Copaci s-au „produs” trupele locale, a doua zi a fost rândul unor vedete naționale să dea startul distracției, lideri fiind Smiley și What’s Up. A treia zi a fost o zi dedicată familiei.
Coresi Shopping Resort, cel mai mare proiect de regenerare urbană din România, este o investițe a Immochan România, fiind primul centru comercial livrat în România în acest an. Coresi Shopping Resort are o suprafață de 45.000 de metri pătrați, 112 magazine și 800 de locuri de muncă nou create.