În goana după cotă de piaţă şi după imagine, braşovenii de la Allview se poticnesc la lucrurile de fineţe, cum ar fi rezolvarea problemelor clienţilor. De exemplu, săptămâna trecută un ieşean a avut surpriza să primească o tabletă trimisă în service cu multiple zgârieturi şi cu urme de şurubelniţă.
Ieşeanul cumpărase tableta în decembrie 2013 de pe site-ul Koyos.ro. Deoarece aceasta avea defecte, a fost trimisă în service pe data de 7 ianuarie, unde a primit răspuns că problema se remediase, dar aceasta a reapărut. „Tableta a ajuns la mine cu multiple zgârieturi şi urme de şurubelniţă. Au fost înştiinţaţi telefonic despre acest aspect. Acum, am solicitat să îmi remedieze defectul şi, după multiple telefoane şi email-uri, am fost direcţionat spre producătorul tabletei”, a spus ieşeanul. Produsul a fost recepţionat în service IT&S şi redirecţionat către service-ul autorizat Allview, din Braşov. Intervenţiile în perioada de garanţie a produsului şi postgaranţie sunt efectuate de service-ul Allview.
După ce a văzut că nu are cu cine se înţelege, iar produsul achiziţionat a ajuns într-o stare mai jalnică decât îl trimisese în service, clientul s-a decis să ceară ajutorul celor de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Iaşi (CJPC). În urma ping-pong-ului instituţional, ieşeanul a fost pasat către CJPC Braşov. Numai că aproape toţi angajaţii instituţiei erau plecaţi să descopere depozitul de carne sigilată de către cei de la DSVSA, motiv pentru care nu s-au putut deplasa la sediul producătorilor de Allview, braşovenii de la Visual Fan.
Contactaţi telefonic, după îndelungi insistenţe au răspuns şi cei de la service-ul menţionat, care au refuzat să facă însă orice comentariu. „Relaţii cu mass-media oferă doar directorul, care momentan nu este în firmă. Nu vă pot da niciun număr de-al dumnealui”, a spus angajatul Visual Fan care a răspuns la telefon.
8 comentarii
Am cumparat cu 1400 ron …pe 15.08.2014 un Allview X2 Soul…dupa 3 saptamani de functionare aproximativ corecta ….desii se incingea puternic in timpul convorbirilor si a navigatului pe internet….fac un update oficial la KitKat 4.4.2…dupa care telefonul a crapat….nu mai porneste si rebooteaza incontinuu pana la epuizarea bateriei. Telefonul, dupa 3 saptamani de functionare, pleaca in service la SFINX TELECOM. Dupa mai bine de o saptamana, primesc mesaj …cum ca telefonului i-a fost anulata garantia pe motiv de utilizare incorecta…iar daca-mi doresc reparatia …poate fii facuta contra sumei de 271 Ron + taxe postale (trag concluzia ca …deja sare de 300 ron reparatia)…nervos, pun mana pe telefon si sun pentru detalii….la care-mi raspunde o telefonista…ce nu e in stare decat sa citeasca de pe o fisa de reparatii defectiunea constatata…si stupoare!!!….motivul anularii garantiei ….era …o lovitura constatata in zona butonului on/off….DUMNEZEULEEEE!!!….deci …telefonul are 5,5mm grosime ….pe ambele fete este placat cu sticla…daca il lovesti/scapi CLAR se va sparge!!!!….defectiunea mea a aparut in urma update-ului la o noua versine de soft…iar ei ….s-au legat de faptul ca …telefonul are o zgarietura pe carcasa metalica in dreptul butonului ON/OFF….din cauza careia telefonul in permanenta se restarteaza….asa o NESIMTIRE…in viata mea nu am vazut!!!….i-am rugat sa-mi trimita telefonul nereparat inca de acum 3 zile…pana azi …nici un semn ….(raspoimaine se implineste termenul legal de reparatii in garantie)…telefonului meu nu i-au facut nimic in afara faptului ca au constatat o zgarietura!!! …si le-a luat 2 saptamani sa faca asta!!!….HMMMM….abia astept sa primesc telefonul ….si hartia constatatoare ….dupa care directia la o constatare a defectiunii …intr-un service serios de telefonie ….plangere la OPC si apoi in INSTANTA!!!!…Asa ceva nu se poate!!!!….este incredibil cum au tupeu cei de la Brasov sa-si bata joc de tine!!!…am sa cer daune cu varf si indesat!!!…pentru neseriozitate, indolenta si incompetenta….nu mai lipsea mult sa invoce pentru anularea garantiei …faptul ca mi-a venit ciclul ….ce nesimtiti!!!!!!….nu voi mai cumpara vreodata brandul asta …si reclama negativa voi face peste tot pe unde pot!!! RUSINE ALLVIEW!!!
Am cumparat un telefon Allview si de asemenea o tableta: ambele s-au defectat in aproximativ 9 luni, pentru telefon am primit refuz de garantie pe motiv ca prezinta urme de lichid iar tableta a fost refuzata pentru utilizare necorespunzatoare.
O companie total neserioasa care uita ca un client multumit aduce alti trei clienti iar unul nemultumit indeparteaza alti 20 de clienti.
Am cumparat si eu acum cateva luni un telefon allview si de 3 ori l-am trimis la service deoarece mi se tot restarta…n-au vrut sa-mi schimbe telefonul desi nu era vina mea ca nu functiona cum trebuie…urmatorul telefon sigur nu o sa fie din brandul asta!!
telefoanele sunt niste chinezarii marca Gionee, rebranduite in Romania
DA ASA ESTE AM TRIMIS LA SERVICE O TABLETA ALLVIEN CUMPARATA DE LA ALTEX.SI MIA TRIMIS O INAPOI FACUTA PRAF,NU MAI CUMPARATI DE LA ALTEX SUNT NISTE AROGANTI ,FERITI VA DE PRODUSELE ASTEA ,
saa
saa
Buna! Detin un telefon Allview e4lite, l-am trimis in service de 3 ori in 3 saptamani. De fiecare data cand l-am primit a functionat maxim 3 zile. Prima data mi-au resoftat, a 2-a zic ei ca mi-au schimbat placa de baza, dar este greu de crezut pentru ca functiona mai prost ca prima data(cat a functionat 2 zile). A 3-a oara am luat legatura cu serviceul si mi-au zis ca-mi schimba bateria, problema telefonului fiind cu totul alta. Am trimis mail la ei la ”Helpdesk” si au luat telefonul in serviceul lor DIANGI prin care mi-au schimbat iar softul, am ridicat telefonul sambata si duminica dimineata deaja nu mai functiona. Este a 4-a oara, am incercat sa rezolv cu calm dar deaja imi pierd rabdarea! Daca a fost reparat de 3 ori nu sunt obligati sa-mi schimbe produdul? (mai ales ca s-a defectat atat de des, intr-un timp atat de scurt)